دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 16:28
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

حفظ جایگاه دانشگاهیان از نظر آراستگی و مقام علم و عالم ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد: حفظ شأن و جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان از نظر آراستگی و از نظر والابودن مقام علم و عالم، یک ضرورت است.
کد خبر : 417028
photo_2019-09-23_14-56-30.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تالش، ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش با موضوع آراستگی، قابلیت‌های علمی اعضای هیئت علمی استان گیلان را یادآور شد و گفت: کمیت و کیفیت قابلیت‌های هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مناسب است.


وی در این جلسه که با حضور محمود شکری نماینده مردم شهرهای رضوانشهر و تالش در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تأکید بر موضوع امربه معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: حفظ شأن و جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان از نظر آراستگی و از نظر والابودن مقام علم و عالم، یک ضرورت است؛ بنابراین همه دانشگاهیان خود را ملزم می‌دانند که رفتار خود را متناسب با کرامت انسانی و رفتار متعارف این قشر فرهیخته تنظیم کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و گفت: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در زمینه استانداردهای آموزشی ودستاوردهای پژوهشی وضعیت روبه رشدی دارد که در هفته پژوهش امسال به طورکامل به آن پرداخته می‌شود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته